وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

غم عشق

 

«غمِ عشق»

 

بیگانه به دنبالِ غم عشق، چه‌ها می‌کنم امشب

وز عشق خبر نیست، به دنبالِ خُمش می‌شوم امشب

 

جم نیست

وز جام خبر نیست

این جامِ جم از دوری او شب شود امشب.

 

وز کاسه‌ی مجنون خبری نیست

لیلی به کجا رفت و خیالش به دلم نیست

وز لیلی و مجنون گذری می‌کنم امشب.

 

کُه نیست

فرهاد کجا رفت و ز شیرین خبری نیست

این کوه‌کَنان را به کجا می‌شود امشب؟

 

وز زال خبر نیست

رستم به کجا رفت و ز خوانش خبری نیست

وز دیو، وز رخش، وز کاوه‌ی ثانی خبری نیست

 

از هیچ خبر نیست

از پوچ خبر نیست

وز آتش و خاکاب و ز بادی خبری نیست

ـ از بُت خبری نیست ـ

ای وا اسفا

هیچ خبر نیست.

 

17 اسفند 81

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خواهر نازی 7 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 16:59

بابا خدا بده برکت با این همه وبلاگ واقعا خسته نباشی جالب بود .میدونی با این شعرت یاد شعر حافظ افتادم که میگه::::::::
سینه مالامال دردست ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی
واقعا زیبا بودن موفق باشی

آبجی 12 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 10:29 http://abjikoochool.mihanblog.com

من واقعا شرمنده شدم که تا حالا اینجا نیومده بودم واقعا عالیه خدا قوت

بیخیال 22 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 14:02

آهان
این خوب بود.
شاید از لحاظ فنی یه ذره بهتر از بقیه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد