وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

ماندنی

 

«ماندنی»

 

یک لحظه ماند، واله و شیدا برایِ من

آن‌کس که بود در همه عمرم خدای من

گم گشت خطِّ نگاهم به سمتِ او

مبهوت گشت پشتِ نگاهش نگاهِ من

بیمارگونه در پی آن بی‌کسی بسی

ساکن نگاه می‌کند آن‌جا، شفایِ من

دیباچه‌ای ز خاطرات ن آن‌جا ز راه ماند

او مانده است یکّه و تنها سوای من

نورِ غروب، اشک دو چشمانِ من روان

می‌لرزد این همه نای و نوای من

آرام ... آه ... یک قدمی سوی من ... خدا!

دستم ... تکان ... روی زمین ... این قبای من

 

29 فروردین 85

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبا 21 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 08:53 http://lilo.blogfa.com

سلام آقا میثم. شعرتون مثل قبلا خوب بود.اما اون قبلیه بهتر بود. به من بیشتر چسبید... همون که:
جم نیست! وز جام خبر نیست. دیوانه به دنبال خمش می شوم امشب...
یه همچی چیزی بود. من کلا شعر حفظ نمی تونم بکنم.
خب دیگه موفق باشی.
به حمید سلام برسون.
تابعد...

دریای گوشه گیر 21 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 15:54 http://www.mrtaheri.persianblog.com/

تورِ غروب، اشک دو چشمانِ من روان...
غزل قشنگی بود... دارای اندیشه... چیزی که خیلی کم پیدا می شه تو شعرای این روزا...
من هم با یه غزل... دوست داشتی یه سری بزن...
یه کم هم تحویل بگیر آقا میثم...

بیخیال 22 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 13:51

بعضی جاهاش اشکال داره
نمیدونم
ولی حس میکنم وزنش درست درنمیاد
اما مضمونو ترکیبش خیلی خوبه

یه جورایی به دل میشینه
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد