وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

۱۶

 

سقف دل من خراب شد با رفتن

تو رفتی و درگیر شدم با هستن

من بی تو نباید افتخاری بکنم

به این همه زندگی، به خود، دل بستن

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دانشطلب 24 - آذر‌ماه - 1385 ساعت 14:02 http://madreseyma.blogfa.com

طرفای ما نمی آی عزیز
منتظر یادگاریهاتم
اینقدر ساکت نباش

یاسمین 1 - دی‌ماه - 1385 ساعت 14:52

حالم بهم خورد از شعر هایت. تو چه اعتماد به نفسی داری!؟ آخه کی با این جفنگیات اسم خودشو می ذاره شاعر اونم با اسم مستعار م.سکوت.

شازده 4 - دی‌ماه - 1385 ساعت 21:21

حق با یاسمینه .نمی دونم می شه از نرم افزارها انتظار داشت که مثلا بعضی سایت ها را اصلا باز نکنن؟! بابا تو داری شعر رو به چاش می کشونی! اگه هنری داشته باشی همینه و بس. در ضمن اشکهاتم اصلا قشنگ نیست. راستشو بخوای عکست خیلی ضایع اس. ویه سوال خصوصی هم دارم: شما ترک تشریف دارید؟

مرضی 5 - دی‌ماه - 1385 ساعت 11:54 http://worldblue.persianblog.com

یه مدت که بگذره... سقف دلت بازسازی میشه... بارو کن!

دانشطلب 5 - دی‌ماه - 1385 ساعت 22:36 http://madreseyema.blogfa.com

خواستیم حواستون جمع بشه آقای شاعر!
فکر کردی فیل هوا کردی که آی پی مارو جستی؟
بابا ما رسوای عالمیم
لابد رومون نشده به رفیقمون بد بگیم که مستعارش کردیم
بعد هم اسم دختر گذاشتیم که...لا اله الا الله...
خلاصه حقش نبود اینجوری بچزونی ما رو
زمین خوردتیم به مولا ولی ...
شعرهات شعر نیست داداش
تو داری زور می زنی
مخاطبت هم می فهمه
حالا اگه کسی تا حالا بهت نگفته ...
نمی دونم چرا؟
شعر که فقط قافیه نیست
شعر طبع می خواد و قریحه
بی رو دربایستی من که یه خورده می شناسمت می دونم که نهایت می تونی یه مقلد خوب باشی نه شاعر
راستش می ترسم مسخره ات کنن
وبلاگت رو به یه دوست اهل شعر نشون دادم
هنوز چهار بیت نخونده بود که خندید گفت شاعر نمی شه
گفتم بیشتر بخون
خوند و به خودش آفرین گفت!
گفت با نظر اول درست حدس زدم. شاعر نمی شه. یه چیزایی می آد تو ذهنش اما انقدر کشش نداره که پخته تحویل بده.
داداش اگه ما از اول تو جفت دنج ها کم نظر می دادیم واسه خاطر این بود که دوست نداشتیم کارمون باعث تشویقت بشه
نمی خواستیم سرگرم احساساتت بشی
یه وقت فکر نکنی می خوا م نصیحتت کنما
ولی تو این سن طبیعیه
یه کم طاقت بیاری که بگذره از هر چی احساسات دخترونه اس منزجر می شی
حالا اگه اشتباه می کنم تو به بزرگی خودت ببخش
دلم نمی خواد این بحث بینمون گر بگیره
اصلا فراموشش کن
ما فکرمون یه چیزی که شاید تو اصلا دوست نداشته باشی
حلال کن و
التماس دعا


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد