وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

۱۸

 

وقت سحر از غصه نجاتم دادند

در نیمه ی شب آب براتم دادند

بی چاره شدم ز هر چه مسیتی ست خدا!

در نیمه ی شب آبِ انارم دادند!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشطلب 14 - دی‌ماه - 1385 ساعت 20:36 http://madreseyema.blogfa.com

هنوز دست بر نداشته ای
...
آخه آب برات!
آب انار
چه می خواهی بگویی؟
فقط قافیه؟
امیدوارم از صراحتم رنجیده نشوی.

صراحت را می پذیرم ...
اما بی ادبی را نه ...
یادت می دهم ادب را!
....
در مورد نقدت هم باید بگم این رباعیاتی که می بینی قرار نیست جایی چاپ بشه ...
یه سری هاشون فقط برای دست گرمی بوده و به قول تو قافیه جور کردن ...
بعضی هاشون هم خوب خوبه ...
دارم سعی می کنم این رباعی ها رو بهتر کنم ... ان شاء الله
شما به عنوان یه شاعر اهل فن(!) به بزرگی خودتون ببخشید!!!

دانشطلب 16 - دی‌ماه - 1385 ساعت 20:33 http://madreseyema.blogfa.com

اگر ممکن است بی ادبی اش را به من نشان بده

در مورد ادب کردن من هم که می دانی! من آنقدر خوب تربیت شده ام که با هر حرف مخالفی جا خالی کنم. و در مورد معایبم ...
کار امثال تو نیست
در ضمن من نمی خواهم تو را بکوبم (اگر تا حالا اینطور فکر کرده ای دیلیتش کن) می تونی به نظرات من درباره مطالب غیرادبی! ات مراجعه کنی
شاعر هم خودتی و ...
اما اهل فن رو قبول دارم
چون باتکبر پاسخ دادی حقت بود

[ بدون نام ] 4 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 11:04

وقت کردید براش قافیه هم بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد