وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

وب‌شعر دنج

مجموعه اشعار میثم رمضانعلی

خطا

                                                                                           

                                                                                       پیشکش به: محمد کمیجانی

 

«خطا»

 

تو رفتی و منِ بیمار را رها کردی

بدان که تا به همیشه،‌ به من جفا کردی

نشستی و لبِ لبخند بر لبانت بود

برای مردنِ من شایدم دعا کردی

چرا به من تو نگفتی که می‌روی آخر؟

همان دمی که تو اول مرا صدا کردی

خیالِ من، که نشینی کنار و در برِ من ...

چه خوب در حقِ من، بهترین، وفا کردی

سبو شکست و دلم در مسیر مبهم گشت

تو رو به سوی مسیری به جز خدا کردی

چه گرم بود حضورت میان انگشتان

تو دست گرمِ خودت را ز من جدا کردی

اگر چه وقت نمانده‌ست و لحظه مرده، ولی

بیا و ناز بگو در حقم خطا کردی

 

اردی‌بهشت 85

نظرات 1 + ارسال نظر
هدی 30 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 17:12 http://www.saze-del.blogfa.com

سلام مهربوون


وبلاگ زیبایی داری با مطالب زیبا تر

شاد باشی

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد